14 maj 2011

Blogcandy hos Lina!

Nu försöker jag mig på att vinna en blogcandy åter igen. Skam den som ger sig! Denna gången är det Lina som har pysselbloggen http://www.liolas.blogspot.com/ och hon firar att hon har haft över 2000 sidvisningar på sin blogg. Grattis säger vi till det! Käns som att det är ett nummer jag aldrig skulle klara komma upp i.. hur gör man liksom? Det känns inte som att så många är intresserade av just det jag gör, kanske är jag för "tyst" i pysselbloggvärlden. Fick en massa fler besökare när jag var med i en challenge nu sist hos fruarna Lilja (synd att kortet jag gjorde var hemskt...). Jag vill liksom ha kontakt med folk som älskar samma sak som jag. PYSSEL!

Nej, denna blogposten var om candyn egentligen och inget annat ;) Här är en bild på sakerna som du kan vinna om du är med i den. Slutar 22 maj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar