27 september 2011

First

Först och främst vill jag bara säga att det KOMMER upp nya alster inom en snar framtid. Blev lite trött på att göra kort efter senaste beställningen, men även också på grund av att jag för närvarande inte har haft någon pysselplats på länge. Nu är det dock en pytteliten hörna i sovrummet som snart är klar för BARA mitt pyssel. Ska fixa lite mer med den och hoppas bli något så när som på klar ikväll. Behöver lite hyllor och krokar med, men det får bli efter nästa IKEA-besök.

Nya inbjudningskort kommer även upp snart. Jag fyller 23 om cirkus en månad och ska ha en lite get2getter med mina närmaste pinglor. Funderar på att antingen göra korsetter eller typ martiniglas som bas. Eftersom det inte är så många kort som ska göras denna gången så har jag tid att göra dem lite roliga :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar