19 juni 2011

Födelsedagskort till svärfar

Ja nu i veckan fyller även svärfar år. Samma dag som min storebror fyller 25 faktiskt. Hur som helst ;P Har gjort ett kort som vi ska ge till han då hans andra present är från "alla tillsammans". Jag antar helt enkelt att Fredriks pappa inte läser min blogg, så det käns safe att lägga upp kortet!

Nu ser det inte superduper roligt ut på grund av att jag scannat in det. Men ni får en idé om hur det ser ut!



Ett s.k gatecard tror jag det heter. Eller kan vi kalla det för "portkort" rätt o slätt? Det öppnas i allafall med dubbeldörrar på framsidan. Vanlig grå cardstock från Leksakshuset. Svart präglat papper från en stack jag faktiskt köpte på Netto av alla ställen. Vita blomman är produktprov jag fått av LScrapbooking (som jag saknar SÅÅ!) och den turkosa braden är från Panduro - Scrapbooking moments.

Så nu ska jag börja fila på fruarna Liljas skissutmaning som går ut ikväll. Försöker i allafall vara med på varannan ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar