4 juni 2011

Skissutmaning #63

Nu är jag med i en skissutmaning hos Fruarna Lilja igen! Mest för att utmana mig själv, jag har så himla lätt för att bara göra rakt och simpelt och inte våga ta ut svängarna lite. När man går efter en skiss måste jag ju tänka på skissen, och inte vad jag skulle gjort. Det är faktiskt jätteroligt. Även om min LO blev lite väl bananas denna gången så tycker jag ändå att jag har lärt mig någonting :) Vill du med vara med i skissutmaningen kan du följa denna <--- länken.

Så hör blev mitt bidrag. Det är en LO i 8"x8" (typ 20*20cm). Blommorna jag har använt kommer från gamla ljusmanchetter som jag brukar fynda då och då på second hand! En manchett med en massa blommor på kostar 1:- Jag gillar fynd :)


och här nedan kommer skissen (som tillhör Fruarna Lilja!!) som jag har gått efter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar