7 augusti 2011

Grattispaket

En kompis till mig fyllde år för ett tag sen.. ja typ en månad sedan och jag har fortfarande inte skickat iväg hennes grattiskort. Skäms på mig. Så jag la till lite i paketet för att göra upp för det. Denna tjejen har jag inte känt särskilt länge och efter 2 månader flyttade hon vidare, men jag ville i allafall säga grattis på hennes 20-års dag! Hon gillar te har jag för mig så jag gjorde två små te-paket med två tepåsar vardera med dem goda smakerna "Creamy Blueberry" och "Sweet Applepie".

Här har jag åter igen gjort ett runt triangelkort. Lite mindre, men samma princip som i förra inlägget.


Matchande kit. Här ser ni hur flikarna överlappar varandra och stänger kortet!
Utöver detta kommer personen i fråga få ett handgjort armband och ett brev :)


Insidan med punchinella och en blomma.


Sött fodral till två tepåsar.


Här satte jag bara en applikation. Men jag tycker det passade
väldigt bra med bara en lampa. Fint! (om man får säga så själv??)


Mallen till "te-askarna" pysslade jag ihop själv. Om vi säger såhär. Jag kommer
inte använda den mer. Var för komplicerad för bara ett par tepåsar.

Material:
Svart cardstock - Leksakshuset
Mönstrat papper (det röda) - SCRB Passion Collection
Foambokstäver (20) - Panduro
Alla dekorationer - Victorias House

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar