22 november 2010

Grattis till bebisen-kort

Jag är väl lite så att jag gillar mer rena kort. Allt behöver inte se gammalt, vara distressat och målat med cracklepaint eller vad de heter. Eller ja, hade jag haft dessa grejerna hade jag säkert användt dem :P

När en kär kompis till mig fick sin första son ville jag sticka ut lite bland alla andra grattiskort som med största säkerhet skulle gå i ljusblått. Jag valde MONSTER!

(kreativastunder.wordpress var min förra pysselblogg!)



Ganska basic. Svart cardstock som jag satte dit en grå "banner" på.
Det mönstrade pappret, texten och monsterna kommer ifrån "The doodeling around stack".
Jag sotade kanterna på de gröna grejerna. Klippte ut monsterna från ett stort designark
och gav dem antenner av silverfärgad koppartråd. Monsterna sitter på distanskudda.
Gjorde vita dashlines uppe och nere med för att,, ja för att jag ville :P

1 kommentar:

  1. Åh vilket häftigt kort!!!!
    Såna små monster skulle jag behöva..*L* Har ett barnbarn som älskar monster!
    Kram lene

    SvaraRadera