21 november 2010

Värmeljusbox

Jag är en sån människa som använder värmeljus jämt och ständigt. Jag älskar ljusluktor och ja, ljus över huvud taget. Så jag gjorde en liten förvaring för värmeljusen som man kan fylla på med jämna mellanrum. Och för att inte ha någon kamera tycker jag bilden blev ganska bra ändå ;P



Jag vek inte "lådan" själv utan tog ett paket som det legat micropopcorn i.
Först och främst behöde jag täcka över den skogsgröna bakgrunden förpackningen hade,
så det vita pappret är rätt och slätt vanligt kopieringspapper. Fäste det med häftklamrar
bak, då en svart panel ändå skulle täcka det. Sen "sotade" jag kanterna med en vanlig svart
liten stämpeldyna - Versa Color 82 BLACK.

Sen fäste jag paneler med svart papper på alla sidor runto m. Den mitt fram med guldrankor
är från en stack jag köpte på Netto faktiskt. På sidorna sitter ett svart papper från samma
stack men här är det små strå av guld istället för rankorna. Tyvärr har jag ingen bild på det :/

Texten "Värmeljus" skrev jag ut och sen satte jag fast lite sånna där laserskurna
gulddekorer som finns att köpa i princip överallt för en tjuga!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar