7 november 2010

Julkort

Jag försöker komma i julkortsfeeling så jag påminner mig själv om vad jag gjorde förra året. (Jag är i övrigt väldigt dålig på att skicka iväg julkort, tanken finns där, men ändå ligger korten kvar :P)


Detta kortet var ett av mina favoriter (och det enda jag skickade iväg...) Snöflingan är stämplad med en clearstamp jag vann med tradera. Sen förra julen har vi flyttat 2 gånger och jag har ingen aning om vart julstämplarna är :/ Jag klippte ut dem i lite fyrkantiga olika storlekar och satte dem på distanskuddar!

Ibland är man ambitiös och stämplar insidan också :P

Här skrev jag en traditionell jullåt på ett svart papper med vit penna. Sen rev jag sönder det och knycklade ihop det för att sedan veckla ut det och ha det som en bakgrund!

Det var bara ett litet urval. För ett år sedan var jag ändå rätt ny också när det kom till att göra kort. Jag hade bara gjort ett endaste kort innan jag gjorde mina lite konstiga julkort.

1 kommentar: